Friday 10 October 2014

Testimosi Gembira Pengguna ESP

بسم الله الرحمن الرحيم

Assamualaikum.. Beberapa hari ni tak dapat update blog sebab bekalan letrik yang tak menentu sejak Pantai Barat Sabah dilanda hujan lebat dan banjir kilat berikutan Taufan Vongfong yang melanda Laut China Selatan, di Timur Filipina. Banyak kawasan yang terjejas termasuklah kasawan saya. Walaupun tidak mengalami banjir tapi bekalan elektrik kerap terputus mungkin disebabkan pencawang ditenggelami air.

Kita tinggalkan cerita berkenaan banjir. Hari ni saya nak share testimoni gembira daripada seorang customer saya yang mengamalkan ESP. Tanpa beliau sedari scar yang timbul semakin hilang dan rasa berdenyut (kanyat-kanyat) juga sudah tidak dirasai. (scar yang dimaksudkan adalah bekas jahitan pada perut disebabkan bersalin secara ceasarean atau keloid)

(Contoh scar / keloid bersalin ceasarean. Credit babygaga.com)


Berikut adalah testimoni gembira customer saya.. feeling happy for her..


Saya pun ada selitkan sedikit testimoni diri sendiri.. Haha.. Tapi memang betul.. Saya pun seperti customer ni tak sedar yang bekas cacar kat belakang saya da hilang.. Suami yang tegur kata bekas tu da kecut. Almaklum benda kat belakang kita mana lah nampakkan.

(Contoh bekas cacar / keloid. Credit patient.co.uk)

So pada sesiapa yang nak hilangkan scar/keloid bolehlah mencuba ESP Shaklee yang tengah promosi bulan Oktober ni beli 6 percuma 1..

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:
Rozie
♥ SMS/WhatsApp: 013-5494488
♥ Fb: www.facebook.com/vitabeautyfood sila klik LIKE untuk info terkini 

0 comments:

Post a Comment